01.09.2009

Johanna e 3 år og ei veka (og eg e 32)

Ja, då va det nok et selskap sjå familien Muff! Og idag feira med at Johanna e 3 år og ei veka pluss me tenne òg et lys for at den einaste guten i familien e 32.

Et par dager itte Johanna va født så spurte eg Venke om me kje sko ha et selskap kommande fredag (sie eg då fylte 29 år). Venke svarte at det måtte me jo sjølsagt for Johanna blei jo tross alt ei veka då....... Jaja, då forsto eg at me måtte få oss ein blogg så at eg igjen kunne få utbasunera min bursdag og få lov å setta meg sjøl i fokus. Nå e eg for øyeblikket redaktør på denne bloggen så då kan eg gjera ka eg vil.

Men viktigare enn bursdager og lysblåsinger er Valborg Marie så blei undersøkt på sjukehuset idag. Då VM kom tebars te Stavanger i forrige uke, så fant legen at operasjonen ikkje va 100% vellykka, men det ville høyst sansynlig ordna seg sjøl, men det kom me ikkje te å få svar på før neste undersøkelse. Den va altså idag, og heldigvis så var dette nå i orden. Han fant likevel noge som han ville fylle med på videre så jentene blir på sjukehuset denne veka òg. Det de fant idag ville sansynligvis også ordna seg sjøl så det får me be om (beklage at eg kje e veldig konkret ka de finne og ikkje finne, men eg e kje heilt stø i dette medisin språket).

De har òg tatt ut sonden idag for å sjå om det kan hjelpa VM te å eta bere. Det blir spennende å sjå, og det hadde vore godt om det blei sånn at hu fant ut at hu ville eta litt meir sjøl, og ikkje barra ligga å få det servert bokstavelig talt.

Dette va siste nytt så får me håpa at neste oppdatering inneholde et bilde av heile familien..på Njærei!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e kule, klart du må feira deg sjølv. Så flott at det ikkje blir ny operasjon (hvis eg forstod rett). Spent på koss det har gått med VM og Venke i natt. Dåkke får kosa dåkke på Njærei litt til. Det er vel ikkje så ille å vera heimeverande husfar? Dorthea

Synnøve sa...

Viktig å få feirt seg sjølv litt og! :)

Godt alt går framøve med VM, håpe hu finne ut at mat frå mor e fantastisk! :)

Forresten ganske kjekt nå når du e redaktør her på denna siå, har vore fleire oppdateringar nå enn på lenge! :) Kjekt d!